dijous, 21 de maig del 2009

LARS VON TRIER vs EL MÓN


Aquests dies se celebra una nova edició del Festival de Cannes. Aquest any però, l’extravagant director Lars Von Trier presenta una nova pel·lícula: Anticrist, en la qual es veu que una parella intenta superar la mort del seu fill. De fet, entre d’altres la crítica parla de “Es una provocación llevada a los máximos niveles, un crescendo de horrores eróticos y violencia sanguinaria…”(El Pais). Jo no he tingut el “plaer” de vore la peli, que s’estrenarà el 21 d’agost a l’Estat espanyol, però supose que les crítiques no s’allunyen del tot de la realitat. Mai no he sigut fan d’aquest personatge que reflecteix com no ho fa cap altre, la bogeria dels directors nòrdics que utilitzen de forma una mica preocupant i bastant recurrent, el sexe violent per explicar les seues històries. Vaja, que quan acabe de vore una pel·lícula d’aquestes no puc evitar preguntar-me si tots els nòrdics s’ho munten tan malament al llit!

Per si algú es va perdre la paròdia que van fer d’aquest personatge en la secció Celebrities de Muchachada nui, ací està, perquè descriu com poca gent ho fà, la misteriosa ment d’aquest torturat director (muchachadanui.rtve.es/celebrities-lars-von-trier.html). Per si algú vol anar més enllà, ací està el tràiler en la web de la pel·lícula.

1 comentari:

  1. Jejeje... ja veig que poses la paraula plaer entre cometes... L'altre dia, em va fer gràcia l'actitud d'un crític del 33. Era un enviat al Festival i quan li van preguntar sobre Von Trier va dir: "mira, m'ha tocat prou els nassos". Malauradament no vaig saber per què, ja que estava replegant la taula i anava cap a la cuina, però no sé per què, em vaig somriure i vaig recordar-me de tu. Per què serà?

    A tot açò... anirem a veure-la?

    ResponElimina