dimarts, 24 de març del 2009

Lectures i Lectores



Darrerament –he de confessar que per un temps vaig abandonar la lectura cegada per Internet i els internautes- he recuperat aquest sa i apassionant hàbit. Sempre havia llegit però des que vaig entrar en la recta final de la carrera, atabalada per les muntanyes d’apunts que havia d’ingerir, vaig deixar una mica prou de banda el plaer de llegir per plaer. Ací van algunes de les històries que m’han fet retrobar-me amb el món de les lletres més enllà de les equacions i els teoremes científics!
Entre els últims llibres que han passat per les meues mans recomane “Ciutat de lladres” d’en David Benioff, és un llibre apassionant! M’ha fet riure i al final... he plorat! Ai mare!
Per als que són més “guais” (és broma, je je) tinc un còmic: “Gorazde, zona protegida” de Joe Sacco. Aquest còmic m’ha ajudat a desfer tot eixe entramat embolicat que tenia dins el cap en relació a la Guerra de Bòsnia, que va tenir lloc quan jo encara era menuda i que mai no havia aconseguit esclarir.
Finalment, l'últim que he llegit ha segut V de Vendetta, de l'Alan Moore i el David Lloyd, que tot s'ha de dir, estan molt i molt ben considerats dins el mon del còmic. També voldria afegir -encara que supose la meua lapidació entre els apassionats del còmic- que la peli em va agradar, i em va semblar una bona versió del còmic (espere i supose que l'Alan Moore mai no entrarà en aquest bloc!). De fet ha hagut vegades que m'he perdut una mica en la lectura i que gràcies al referent de la peli he trobat una corda a la que agafar-me per trobar el fil conductor. Ale, a llegir!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada